3 Aralık 2012 Pazartesi

Gönderen Unknown zaman: 12/03/2012 10:48:00 ÖÖ

kendimi hiç bu kadar değersiz hissetmemiştim onun karşısında...                                      fenerbahçe kayserispor maçı var bugün birlikte gidecektik...günlerdır o maça gıtme hayali kuruyordum...daha doğrusu en büyük hayallerimden birisi onunla maça gitmekti.o yüzden çok istedim gitmeyi...fenerbahçeli değilim ama sırf onun mactaki halini görmek sevicine ortak olmak için gitmeyi çok istedim...ama ekti beni.. amcasıyla gitti...bide sırıtarak gitti yanımdan...çook zoruma gitti bi daha onunla asla maça gitmiycem die söz verdim kendıme...arkadaşım götürmek istediğinde erkeklık taslıyordu HAYIR!ben götürcem diye...bırak götürmeyi arkadaşimla bile göndermedi...ama salaklık bendeki arkadaşımla gıtmedim...neyse bu sayede gözündeki gönlündeki değerimi gördüm bir kez daha...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

esmerella Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review