26 Aralık 2012 Çarşamba

hastayıııımm :(

Gönderen Unknown zaman: 12/26/2012 01:16:00 ÖS
                                  HASTAYIIIIM :(                                                                                                     bugün kendimi hiiiç iiii hissetmiyorum...hastayım üşütmüşüm :(                                                                            
her yerim ağrıyor...beni iii edecek tek şey BUĞRA...onun varlığı...keşke yanımda olsaydı şuan...onu görünce hastalığımı unuturdum.telefonda konuştuk gel ben sana bakarım diyor..halbuki kendide hasta ...                    
-sende hastasın dedım.                                                                                                                                
olsun ben ikimizede bakarım dedı..bitanem benim düşünceli sevgilim...aradadaolsa bazen duygusallığı tutuyor işte :).bide kerime var tabi:)arkadaşım sirdaşim...oda duyunca üzüldü yakın olsaydık bakardım sana dedı... saolsunlar bakmıs kadar oldular... inşallah tez zamanda iyileşirim...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

esmerella Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review